Günvakti Köyü
 Ana Sayfa
 Günvakti Köyü
 Günvakti Gençlik
 Köyümüzün Tarihçesi
 Askerlerimiz
 Hava Durumu
 Merkez Köy Imami
 Köy Muhtari
 Kavakça Mh. Imami
 ILETISIM
Günvakti Köyü Derneği
 YÖNETIM KURULU
 Tüzügümüz
 Dernek Faaliyetleri
 Etkinliklerimiz
İnteraktif Bölümler
 Resim Galerisi
 Video Galerisi
 Konuk Defteri
 Forum
 Link Panosu
 Üyelerimiz
 Firma Rehberi
Üyelik Sistemi
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni Hatırla   
Üye Ol - Sifremi Unuttum
Ad :
Email :
Mesajınız :
  kadir karaman
  Tüm Islam Aleminin hemserilerimin ve dostlarimin Cuma günü mübarek olsun hayirli cumalar.hayirli bol kazançlar dilerim saglikli huzur içimde   ......
  kadir karaman
   Tüm Islam Aleminin hemserilerimin ve dostlarimin Cuma günü mübarek olsun hayirli cumalar.hayirli bol kazançlar dilerim saglikli huzur içimd   ......
  kadir karaman
  HAYIRLI CUMALAR   ......
 
Şu An 12:40:13 AM - 9/20/2024
Forum Ana Sayfa » Serbest Alan » Son Açılan Konular » Son Cevaplanan Konular
Bölüm Hakemleri : (recepka)  
Kayıt bulunamadı!
YazanMesaj
burak



Kayıt Tarihi : 2/5/2009 1
Yer : Istanbul
Mesaj Sayısı : 53
   39982
SIHIRBAZLIK HILELERI
Forumdaki konuları normal okuyabilmeniz için üye girişi yapmalısınız.

1- Asansör Yüzük

Paketleme lastigi ve seyirciden ödünç alinan bir nikah yüzügü ile müthis eglence...

ETKI: Lastik halka alinir, bir noktasindan koparilip "lastik ip" haline getirilir. Izleyicilerden bir adet nikah yüzügü alinir ve lastige asilir. Yüzük lastik üzerinde yukari yükselmeye baslar...

GEREÇLER: Fazla kalin olmayan paketleme lastigi ve ödünç alinan nikah yüzügü.

YÖNTEM: Hile neredeyse kendi kendine çalisir. Aslinda sihir lastigin kendisindedir ama övgüyü siz alirsiniz. Lastik halkayi koparin. Simdi uzun bir lastik ipiniz oldu. Nikah yüzügünü ödünç alin. Yüzügü lastik ipe geçirin ve lastigi iyice gerin. Lastigin önemli bir kismi sol avucunuzda izleyicilerin görmeyecegi biçimde sakli olmalidir. Yüzügü sag elinize yakin tutun ve ellerinizi lastik ip yatay konuma gelecek sekilde ayni seviyeye getirin. Simdi sag elinizi yükselterek yüzügün sol elinize dogru düsmesini saglayin. Sol elinize iyice yaklastigi anda, sol avucunuzda gizlediginiz lastik bölümünü bas parmak ve isaret parmaginiz arasindan serbest birakmaya baslayin. Yüzük yukari dogru çikmaya baslayacaktir...Yüzügü ve bir ani olarak da lastik ipi verin ve alkislar esliginde izleyiciyi selamlayin...


2- Pantolon Cebim Delinmis

Arkadas meclislerinde yapilacak bu numaranin hilesindeki basitligi küçümsemeyin, çalisacaktir...

ETKI: Bozuk para ödünç alinir ve üzerinin isaretlenmesi saglanir. Delik pantolon cebiniz yüzünden sürekli para kaybettiginizi söyleyerek isaretli parayi pantolon cebinize atarsiniz. "Tüh... Delik bu cebimde degilmis" diyerek diger ayaginizi kaldirirsiniz ve izleyicinize isaretli parayi uzatirsiniz.

YÖNTEM: Fazladan bir bozuk paraya ihtiyaciniz var. Bir çok kisi üzerinde bozuk para olabilir. Bozuk para isterken gizli paraniza esdeger olani istemeyi unutmayin. Bos bir anda, bozuklugu gizlice sol ayaginiz altina saklayin. Çorabinizi düzeltin örnegin.

Sonra, izleyicilerden birinden üzeri isaretlenmis bozuklugu alin ve sag pantolon cebinize atiyormus gibi yapin, bozuk para sag avucunuzda gizli kalsin. Sag ayaginizi sanki bozuk paranin deligi bulup asagiya düsmesini saglamak istiyormussunuz gibi sallayin. Sonra "Tüh... Delik bu cebimde degilmis" diyerek sol ayaginizi kaldirin. Egilerek parayi alin ve avucunuzda isaretli para ile yer degistirin. Bu kadar basit...



3- Seyahat Eden Küller

Arkadaslarinizin çiglik atmasini istiyorsaniz bu numarayi mutlaka ögrenin. Bu numaranin en zevkli yani, oyun baslamadan önce gerçeklestirilen "kirli isler" dir. Tüm yapmaniz gereken, oyunun sunulusuna konsantre olmanizdir. Dahasi sihir, izleyicinin avuçlarinda gerçeklesir. Insani kendi ellerinde olusan gizemli bir olay kadar sasirtan bir baska sey yoktur. Yüzlerce kez uygulasaniz da karsilasacaginiz reaksiyonun size sunacagi keyif azalmayacaktir.

ETKI: Izleyicinin sol avuç içine bir tutam kül konur. Her iki avucunu kapamasi ve el iç kisimlarinin yere bakmasi saglanir. Bir kaç sihirli el hareketlerinden sonra izleyicinin avuçlarini açmasi istenir. Küllerin bir avuçtan digerine de bulastigi görülür...

GEREÇLER: Kül dolu kül tablasi..Sigara külleri "taze" olmalidir. En fazla 1 saatlik. Taze küller deriye daha iyi yapisir.

YÖNTEM: En iyi hazirlik ani, oyuna baslamadan hemen önceki andir. En iyi mekan, kül tablasinin bulundugu bir masada ya da bir barda oturarak oyunu gerçeklestirmektir.

Ilgisiz bir tavirla kül tablasini bir noktadan digerine dogru hareket ettirin. Bunu yaparken orta parmaginizla küllere dokunarak bir parça külün orta parmak ucuna yapismasini saglayin.

Bunu basardiktan hemen sonra oyuna baslamayin, bir bes dakika kadar bekleyin. Parmaginizla hiç bir yere dokunmayin. Ayrica elinizi sakin masa üzerine götürmeyin, kül parçaciklari masa üzerine dökülebilir ve oyunu berbat edebilir. Örnegin, bileginiz masa kenarinda eliniz bosluga bakar durumda olsun. Ellerinizin ve parmaklarinizin gayet dogal görünmesine dikkat edin.

Hazir oldugunuzda oyunu yapacaginiz kisiye "Ellerini böyle tut" derken, kollarinizi bel seviyesinde getirin. Avuçlariniz yere bakarken, rahat ve gevsek olsun. Parmaklariniz izleyiciniz dogrultusunda olacaktir. Bu noktada ellerin gevsek olmasi gerekir, aksi halde parmak uçlarinizdaki küllerin görülme tehlikesi vardir.

Izleyici hareketlerinizi takip edip uygularken ellerini tutun ve hemen izleyicinin sag ve sol ellerini düzeltiyormus gibi yapip bir kaç santim yukari kaldirin. Bas parmaklariniz izleyicinin elinin üstündeyken, diger parmaklariniz yumusak bir sekilde avuç içlerini bastirsin. Böylelikle sag orta parmak uçlarindaki küller izleyicinin sol avucu içine geçecektir.

Sag parmaklariniz ve sol parmaklariniz ayni anda avuç içlerine ayni anda dokundugu için izleyici tarafindan masum bir "ellerini düzelt" hareketi olarak algilanacaktir. Bu arada "öyle degil, böyle.." demeyi de unutmayin.

Oyunun bu kismini yakin bir arkadasinizla sürekli olarak deneyin. "Ellerini böyle tut" ile baslayip, "öyle degil, böyle.." hareketi bes saniye içinde gerçeklestirilmelidir.

Hayret verici bir sekilde hile tamamlanmistir. Geri kalani rol kesme ve sunus kalitesine kalmistir. Izleyici hilenin basladigindan habersizdir. (Haksizlik degil mi?).

Izleyiciye "Simdi ellerini sikmadan yumruk haline getir" derken, her iki elinizi yavasça kapayin. Yumrugun siki olmamasi gerekir aksi halde izleyicinin avucundaki külleri parmaklarina sivanacaktir. Parmaklarin avuç içine degmemesine dikkat edin. Izleyici sizin hareketlerinizi taklit ettiginden dikkatinizi ellerinize yogunlastirin o da ellerinize konsantre olsun.

Izleyici sizi taklit ettikten sonra sag orta parmaginizla kül tablasindan bir parça kül alin ve sorun "seç bakalim sag mi sol mu?".

Yanit "sag" olursa "Tamam, o halde sag elini çevir ve avucunu aç" deyin.

Yanit "sol" olursa "Tamam, o halde sol elini kapali tutarak sag elini çevir ve avucunu aç" deyin.

Gördügünüz gibi masum izleyicinin hiç bir sansi yok. Mutlaka sag avucunu açmasi saglanacak.

Sag avuca biraz önce aldiginiz külleri sürün. Bir mendil alin ve ellerinizi silin. Böylelikle izleyici ellerinizin temiz olduguna ikna olsun. Bu noktadan sonra oyunun sonuna kadar hiç bir sekilde izleyiciye dokunmayin.

"Avucunu kapa ve ters çevir" dedikten ve bir kaç sihirli hareket ve sihirli sözden sonra "sag avucunu aç" deyin. Evet "sag" avucunu. Burada "sihirbazin basi dertte" espirisini uygulayacagiz. Avuç açildiginda küller görünecektir. Bu noktada biraz bozulmus numarasi yapabilirsiniz. Sihirli sözlerin eksik kaldigi bahanesiyle sag avucu tekrar kapattirin, yeni sözleri söyledikten sonra önce sag sonra sol avucun açilmasini söyleyin. Izleyici sol avucunda külleri gördügünde çigligi basacaktir.


4- Kes-Birlestir

Bir diger basit ama etkili oyun. Bol bol pratik yapmadan gösteriyi denemeyin...

Yaklasik 20cm uzunlugunda bir ipe ihtiyaciniz var. Ipi sol elinizde tutun. Ipin alt ucunu sag elinizle alin ve sol bas ve isaret parmaklarinizin arasinda tutarak bir halka olusmasini saglayin. Sag elinizle ipi izleyici tarafindaki orta noktasindan tutup sol elinizin arkasina dogru götürün. Halkanin ortasini avucunuza dogru götürürken, sol avucunuzu siper edip, bas parmaginizla ipin avucunuza yakin bölümüne takin ve çekin. Yapmak istedigimiz, ipin avucunuza yakin kismindan ikinci bir halka olusturmak. Izleyici biraz önce sol elinize dogru götürdügünüz halkanin orta kismini sol elinizde tutuyormussunuz zannedecektir. Oysa gerçek orta kisim avuçta sakli, elin üstünden görünen kisim sahte orta noktadir. Sahte orta kisim kesilecek "kisa" ip parçasidir. Halkayi kesin ya da izleyicilerden birine kestirin. Simdi yeni kesilmis uçlari tutarken diger "saglam" uçlari sallandirin. Burada hilenin fark edilmemesi için özen göstermeniz gerekir. Kesik uçlari dügümleyin ve "ipi eski haline getirdiginizi" söyleyin. Izleyiciler basaramadiginizi söyleyip gülerken, ipi iki elinizle yumak haline getirin. Dügümlü kisa parçayi bir elinizde gizlerken diger elinizle uzun parçanin bir ucundan tutun ve ipi sallandirin. Simdi basardiniz.


5- Sonuç Bulmak

Yine bir arkadasiniza 'üç' basamakli ve rakamlari birbirinden farkli bir sayi yazmasini isteyin. Sonra bu sayinin tersini (yani sayi 'abc' ise 'cba') yazmasini söyleyin. Büyük olandan küçük olani çikarmasini da isteyin. Size sadece sonucun birler basamagini söylesin. Siz de sonucu bilin!
Söyle ki: Ortadaki rakam her zaman '9' dur. Birler basamagi kaç ise, yüzler basamagi da dokuza tamamlayan sayidir. Bir örnek verelim:
Arkadasimiz 437 sayisini yazmis olsun. Tersi: 734. Büyük olandan küçügü çikaralim.
734-437=297


6- Iskambil Oyunu:

52'lik bir iskambil destesini bir arkadasiniza iyice karistirmasi için verin. Sonra kagitlari alip üstten (kapali taraftan) sira ile üst üste sayarak yarisina kadar (26) açin. Sonra yirmi alti kagidi, sirasini bozmadan destenin en altina koyun. Üstten bir kagit açin. O kagit '10' dan küçükse 10'a tamamlayacak kadar kagidi, kapali olarak altina dogru koyun. ( 3 çikti ise 7 adet; 9 çikti ise 1 adet; 10 çikti ise hiç. Semboller önemli degil. Resimliler de 10 sayi) Bunu iki kere daha yapin. Sonra açikta kalan üç kagidin sayi degeri toplamini hesaplayin. Toplami kadar kagidi, destenin üstünden sayin. Toplama geldiginizde o kagidi açmadan kagidi bilin!
Bir misal verelim:
26 kagit saydiktan sonra ilk açtigimiz kagit, '6' olsun. Altina dogru 4 adet kagit daha, kapali olarak koyuyoruz. Ikinci kagidi açiyoruz. O da 'vale' olsun. Sayi degeri 'on' oldugu için hiç kagit koymuyoruz. Üçüncü kagit ta '2' olsun. altina 8 adet kagit koyuyoruz. Simdi açik olan kagitlarin degerini bulalim:
6+10+2=18
O halde Üstten açacagim 18.ci kagit sinek beslidir!(meselâ)


7- Iskambil Oyunu 2

Gösteri ve Sirri: Desteden yine 21 adet iskambil alinir, karistirildiktan sonra masanin üzerinde soldan saga üç tane yediser iskambillik deste olusacak sekilde ve iskambillerin sirti yukarda olarak dagitilir, seyirci bu üç desteden birini seçip alir ve içindeki iskambillere göz gezdirip bir tanesini aklinda tutar. Sihirbaz bu üç desteyi seçilen iskambilin bulundugu deste ortada kalacak ve iskambiller sag elinde "iskambil karistirma konumunda" olacak sekilde toplar; yani iskambiller, kivrik olan sag avuç içinde sirtlari saga dönük ve uzunlamasina, yüzleri kivrik sag el parmaklarina yaslanmis ve sag el basparmagi da iskambillerin sirtina yaslanmis olarak durmaktadir. Simdi sihirbaz hileli bir karistirma uygulayacaktir, bunun için: Sol el, karistirma amaciyla desteyi uzunlamasina yakaladigi anda sag basparmak en üstteki üç iskambile sirayla baski uygular ve üstteki ilk üç iskambili ard arda sag avuç içine dogru çeker;
sol el bu sirada tuttugu iskambilleri karistirma hareketini taklit etmek üzere ard arda yukariya dogru kaldirip indirir ve hemen ardindan sag avuç içine çekilmis üç iskambilin üzerine düsercesine birakir. Bu sahte karistirma hareketi düzenli ve nisbeten hizlica olarak tam dört defa tekrarlanir, ancak dördüncü seferde üç yerine iki iskambil çekilir. Böylece destenin üstündeki yedi iskambil ile seyircinin baktigi iskambillerden dördü olmak üzere toplam on biri, destenin altina geçirilmis olur. Sihirbaz desteyi sol eline alir ve iskambilleri en üstten baslayarak, bu sefer yüzleri yukariya gelecek sekilde, soldan saga yediser iskambillik üç deste olusturmak üzere masaya dizmeye baslar. Elindeki iskambillerin yaklasik yarisina geldigi sirada seyirciye seçtigi iskambili görüp görmedigini sorar. Eger seyircinin yaniti evetse seyirci masaya ilk birakilan üç iskambilden birini, yaniti hayir ise eldeki destenin altindaki son dört iskambilden birini seçmis demektir. Yanit ne olursa olsun iskambiller soldan saga üç destenin üzerine atilmaga devam edilir. Eger baslangiçtaki yanit hayir idiyse son iskambil yüzü kapali olarak elde tutulur ve seyirciye bir defa daha, seçtigi iskambili görüp görmedigi sorulur. Yanit yine hayir ise elde tutulan iskambil seyircinin seçtigi iskambildir ve sihirbazin tüm yapacagi agir agir bu iskambili çevirip seyirciye göstermektir! Eger cevap evet ise, elde tutulan iskambil ile yerdeki üç deste isaret edilerek seyirciye bu destelerden hangisinde seçtigi iskambili gördügü sorulur; seyircinin isaret ettigi deste alinir, bir an sihirbaz dikkatini iskambillerin üzerinde yogunlastirir gibi yaptiktan sonra o desteye en son biraktigi iskambili alip seyirciye uzatir..
Eger destenin ilk yarisi dagitildigi sirada sorulan soruya "evet" yaniti verildiyse, seçilmis olan ilk, yani destenin en basindaki iskambil çikartilip seyirciye verilecektir.
Iyi sihirler!


Yukarı burak371@windowslive.com Bu Konudan Şikayetçiyim.!


Sayfalar :

Forumdaki konulara cevap yazabilmeniz için üye girişi yapmanız gerekmektedir.


 
   Ana Sayfa    Foto Galeri    Ziyaretçi Defteri    Iletisim