Günvakti Köyü
Email :
Mesajınız :
  kadir karaman
  Tüm Islam Aleminin hemserilerimin ve dostlarimin Cuma günü mübarek olsun hayirli cumalar.hayirli bol kazançlar dilerim saglikli huzur içimde   ......
  HAYIRLI CUMALAR   ......

. DERNEGIMIZ her yilin sonunda bir sonraki yilda yapacagi faaliyetleri belirler, çünki yapacagimiz faaliyetlerin dügün veya nisanlarimiza çakistirmayiz .

Sitemizin ön sayfasindaki slayt gösterimde yil içinde yapacagimiz faaliyet ve diger tarihleri belirlenmis günler yayinlanmaktadir.

Nisan veya dügün yapmak isteyen üyelerimiz dernegimize bas vuru yaparlar bizlerde ona en uygun ve müsait zamani öneririzki dügün veya nisanina kalabalik bir sekilde istirak edebilelim ,.

Yil içinde yaptigimiz faaliyetlerin amaci birlik ve beraberligimizin dahada güçlenerek devamini saglamak,büyüklerimizden gördügümüz gelenek,görenek ve zengin kültürümüzü yasatmak,bizden sonraki nesillere aktarmaktir...

En önemli faaliyetlerimizden biriside köyümüz gençlerinden yüksek okul kazanmis ve bizden [DERNEKTEN ]burs talebinde bulunan eger istiyorsa ismi sakli tutulan [2000-2001 egitim ögretim yilinda. 2 ögrenci],  [2001-2002 .3 ögrenci [2002-2003. 4 ögrenci] [2003-2004.4 ögrenci] [2002004-2005. 5 ögrenci] 2005-2006.5 ögrenci]2006-2007.5 ögrenci ] 2007-2008 egitim ögretim yilinda ise 7 ögrencimize burs vermekteyiz .

Bizlere bu burs imkanini saglayan degerli üyelerimize ve çok saygideger is adamlarimiza her zaman minnet duymaktayiz..

Diger bir faaliyemiz ise dernegimize gelir amaçli ümraniye sanayi sitesinde is yeri satin aldik.

Yil içinde yaptigimiz faaliyetler .

Mart ayinda ÇANAKKALE ve ahirete intikal edenlerimiz için balat merkez camiinde bayanlarin da katilimi ile kuran okutuyoruz

Nisan ayinda eslerimizinde katildigi yemekli kaynasma ve dayanisma gecesi yapiyoruz.

Mayis ayinda YINE AILECE kültür ve turizm amaçli TÜRKIYEMIZIN herhangi bir iline iki veya üç günlük gezi yapiyoruz..[yaptigimiz geziler..2005 yilinda ATALARIMIZIN YATTIGI YERI ÇANAKKALEYI AILELELERIMIZLE BIRLIKTE ZIYARET ETTIK bir otobüs,YINE 2006 YILINDA ÇANAKKALE  SEHITLERIMIZI AILECE KARDES GÖRENTAS köyü ile birlikte üç otobüs dolusu kisi ziyaret ettik.2007 yilinda ise ,SAFRANBOLU tarihi yerlerini  KASTAMONU tarihi yerlerini evliyalarini gezdikten sonra geceyi köyümüzde geçirdik ertesi günü yine yol güzergahindaki güzellikleri gezerek 3 günlük geziyi tamamladik. ]

Haziran ayinda ISTANBUL da ailece piknik [kir gezisi].

Mayis ayinda BOZKURt kültür,yakaörendeniz,göynükdagi yayla senliklerinde örganize komitesinde görev alarak senliklerin yapiminda aktif görev alaiyoruz

Agustos ayinda hursu ve kavakça mahallerimizle birlikte GÜNVAKTI ETKINLIGI adi altinda MERKEZ CAMII önünde kuran,i kerim ve mevlit okutup köylülerimizin her yil köylerini ziyaret firsati olusturuyoruz.

RAMAZAN ve KURBAN BAYRAM larinda  tüm üyelerimizin kavakpinarda BIRLIK DÜGÜN SALONUNDA bayramlasma ve pilav,tatli,börek vs gibi oradaki hemserilerimiz tarafindan ikram edilen GÜZEL ZIYAFETE ailece istirak edilmesini sagliyoruz.

Faaliyetlerimiz disinda dern baskanimiz sn Ahmet GÜNER , BOZKURTLULAR DERNEGINDE 4 yil YÖNETIM KURULUNDA VEZNEDAR OLARAK  4 yilda BOZKURT DERNEKLER BIRLIGINDE,   BIRLIK BASKAN YRD GÖREVINDE bir buçuk yilda KASTAMONUSPOR yönetim kurulu y üyeligi yapmistir.

1998 Yilindan beri her yil köyümüzün tanitimi için masraflari reklam verenlerden karsilanan GÜNVAKTI KÖYÜ takvimi çikariyoruz.

Yine masraflari is adamlarimizdan karsilanan DERNEGIMIZIN yön kur odasini modern hale getirdik.

Haberlesmeyi kolaylastirmak için sms sistemini kurduk.

Dernegimize bilgisayar alarak teknolojiden faydalandik.

Üyelerimiz ve bölge insanlarimiz arasindaki kültür,birlik,dayanisma ,haberlesme vs gibi her türlü kolayligi saglamak için www.gunvakti.net  ve www.gunvaktikoyu.com ve www.gunvakti.org  web sitelerini kurduk .ayrica[ [email protected] dan bize ulasabilrsiniz]

2006 subat ayinda yapilan genel kurulda [kongrede]KOMSU GÖRENTAS  Köyünü iki köy arasindaki kardes gibi dostlugu pekistirmek için KASTAMONU da bir ilki gerçeklestirerek komsu GÖRENTAS köyünü KARDES KÖY ILAN ettik.

KARDES GÖRENTAS köyüde biz GÜNVAKTI köyünü ilk genel kurulda KARDES KÖY ILAN ederek iki köy arasindaki dostlugu dahada pekistirdiler.

kapadokya gezisi ,köy merkez camii açilisi,tv canli yayin konugu olusumuzu,IST BALATTA DERNEGIMIZE 150 Metre kare YER ALISIMIZI VE DAHA BIR ÇOK FAALISYETIMIZI EN KISA ZAMANDA BU SAYFAYA EKLEYECEGIMIZI HATIRLATIR saygilar sunariz..bu gün  27 mart cuma.. 2009